Новини

    Відбувся семінар директорів шкіл на базі Писарівського НВК

        16 жовтня 2014 року на базі на базі Писарівського НВК відбувся семінар директорів шкіл на тему «Формування моделі розвитку особистості учня в сучасних умовах функціонування школи».

     



      В холі навчального закладу відбулась урочиста зустріч учасників семінару, продовженням якої була екскурсія по школі: огляд виставок, рекреацій та навчальних кабінетів.  

                 Відкрив семінар Володимир Кутнік начальник відділу освіти Шаргородської РДА  акцентувавши увагу учасників зібрання на важливості даної теми.

     Валентина Гуменюк завідуюча районним методичним кабінетом здійснила представлення вчителів, які проводили відкриті уроки.

    № з/п

    Предмет

    Вчитель

    Клас

    Тема уроку

    Мета уроку

    1

     

     

    Заняття «Віконечко в природу»

     

     

    Балан

     

     

    Оксана Анатоліївна

     

     

    Різновікова група ДНЗ

     

     

    Дарункиосені

    Конкретизувати й узагальнювати уявлення дітей про овочі та фрукти; закріплювати знання про те, звідки до столу потрапляють овочі та фрукти, хто їх вирощує, де їх використовують; навчити дітей розрізняти дари полів, садів; розвивати мислення; сприяти формуванню екологічно доцільної поведінки; виховувати пізнавальний інтерес.

    2

     

     

    Математика

     

     

    Лисак

     

     

    Надія

     

     

    Василівна

     

     

    2

     

     

    Узагальнення і систематизація навчального матеріалу

    Закріплювати уміння додавати й віднімати числа з переходом через десяток, вміння розв’язувати прості і складні задачі; закріплювати вміння розв’язувати рівняння, знаходити периметри геометричних фігур. Розвиватимислення, швидкість думки, пам’ять, увагу, обчислювальні навички. Виховувати наполегливість, чіткість у роботі, любов до природи.

    3

     

     

    Українська мова

     

     

    Дрозда

     

     

    Галина Василівна

     

     

    3

     

     

    Слова, які звучать

     

     

    і пишуться однаково

    Ознайомити учнів зі словами, які звучать і пишуться однаково. Вчити виявляти такі слова у тексті. Розвивати усне й писемне мовлення, збагачувати словниковий запас слів. Виховувати уважність, спостережливість.

    4

     

     

    Українська мова

     

     

    Поповська

     

     

    Надія Олександрівна

     

     

    4

     

     

    Поєднання однорідних членів речення за допомогою сполучників

    Поглиблювати знання учнів про структуру речення; формувати поняття про однорідні члени речення і їх сполучниковий звязок. Розвивати увагу, мислення, спостережливість, уміння аналізувати і порівнювати структуру речень. Виховувати любов до рідного краю, до Батьківщини.

    5

     

     

    Математика

     

     

    Мельник

     

     

    Раїса

     

     

    Петрівна

     

     

    5

     

     

    Рівняння

    Удосконалити вміння учнів розв’язувати рівняння за правилом знаходження невідомих компонентів арифметичних дій; розвивати логічну пам’ять, усну лічбу; виховувати працьовитість, посидючість.

    6

     

     

    Біологія

     

     

    Мельник

     

     

    Василь

     

     

    Іванович

     

     

    6

     

     

    Одноклітинні організми

    Датизагальну характеристику  організмівпідцарства«Найпростіші»,показатиособливостібудови, способу життя та організаціюжиттєдіяльностіодноклітиннихорганізмів. Розкритиеволюційнеускладненняодноклітиннихорганізмів на прикладіколоніальних форм. Показатикорисну  роль одноклітинних у природі  з метою вихованнядбайливогоставлення до природи.

    7

     

     

    Світова література

     

     

    Франчук

     

     

    Наталія Василівна

     

     

    7

     

     

    Поетизація давньоруської минувшини в баладі

     

     

    О. Пушкіна «Пісня про віщого Олега»

    Прочитати баладу О.Пушкіна «Пісня про віщого Олега», визначити її своєрідність та зв’язок із давньою легендою про смерть київського князя; розкрити особливості сюжету, композиції та ідейний зміст балади О. Пушкіна; удосконалювати навички виразного читання, порівняльного аналізу, усного мовлення, розвивати інтерес до мистецтва слова; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати патріотизм та інтерес до історичного минулого.

    8

     

     

    Українська література

    Чурсіна

     

     

    Тамара Василівна

     

     

    8

    Поетичність образу Ярославни.        Символічно-міфічні образи та їхнє значення.     Фольклорні мотиви «Слова про похід Ігорів».

    Працювати над  вдосконаленням знань щодо образної   характеристики    Ярославни, визначити символічно-міфічні образи та фольклорні мотиви, їх значення у сюжетній структурі твору;

    розвивати уважність, спостережливість, синтетико-аналітичне мислення;

    виховувати повагу до історичного минулого рідного краю, любов до краси слова.

    9

     

     

    Трудове навчання

     

     

    Гонтюк Олександр Йосипович

     

     

    9

    Технологія токарної обробки деревини (вибір та закріплення заготовки, розмічання, чорнове та чистове точіння, шліфування та лощіння, вирізання заготовок)

    Ознайомити зі способами кріплення заготовок на токарному верстаті; навчити виконувати підготовчі роботи для кріплення заготовок; навчити виставляти лінійку підручника токарного верстата під час виконання виробів; дотримуватись правил безпечної праці у ході виконання робіт у шкільній майстерні.

     

       Практична частина семінару розпочалась з обговорення керівниками груп (учасниками семінару) відкритих уроків.

    Візитівка «Модель Школирозвиткуособистостідитини як мета діяльності педколективу НВК: здобутки, проблеми, перспектива» (відеопрезентація) представила увазі  директор директор НВК Бромірська А.М.  також познайомила присутніх  з досвідом роботи педколективу Писарівського НВК з формування моделі розвитку особистості учня в сучасних умовах функціонування навчального закладу типу НВК. 

     Федоришен В.Д., директор Дерев’янського НВК  розкрив питання «Встановлення й реалізація зв’язків школи з батьками учнів, громадськістю для реалізації цілей розвитку, навчання й виховання школярів, їх самореалізації засобами участі в органах учнівського самоврядування».

    Питання «Формування навчально-виховного середовища сільської школи. Створення системи взаємопов'язаних навчально- виховних заходів, які задовольняють навчальні, виховні, оздоровчі та культурні потреби дитячого контингенту в умовах роботи НВК.» висвітлив Кратасюк В.І., директор Ярівського НВК.
    Питання «Своєчасне виявлення і розвиток творчого потенціалу дитини, її залучення до творчого навчання, пошуково-дослідницької діяльності; забезпечення найбільш повної самореалізації особистості учня шляхом його участі в різних видах позаурочної діяльності» розкрила Кашуба Т.М., директор Покутинської  СЗШ І-ІІІ ст.
    Мануляк З.Д., директор Перепільчинецької СЗШ І-ІІІ ст.  висвітлила питання «Забезпечення росту рівня професійної компетентності вчителя як умова реалізації цілей розвитку особистості учня, його життєтворчості й життєдіяльності».
    Гуменюк В.А., завідуюча РМК розкрила питання «Наукові підходи до роботи з обдарованими дітьми: світовий досвід».
         Підвів підсумки семінару Володимир Кутнік начальник відділу освіти наголосивши на необхідності та актуальності проведення даної роботи в навчальних закладах.

     



    17.10.2014 | Aдмін

    Вернутись назад