Новини

    Семінар керівників загальноосвітніх навчальних закладів та вчителів перших класів

    Зовсім мало залишається часу до початку нового навчального року, коли в 37 навчальних класів нової української школи району увіллється 556 шестирічних першокласників


      Держава поставила нові завдання перед освітянами щодо облаштування навчального простору для першачків. Чим він суттєво відрізнятиметься від класу традиційної школи? Яким буде його дизайн? Чи буде комфортно навчатися найменшим учням в класах НУШ? Що ще можна встигнути зробити до 1 вересня на користь дітей? І хто може поділитися дизайнерськими знахідками, кращим досвідом облаштування навчальних осередків в кімнатах, де навчатимуться першокласники?..
     Саме ці питання були в центрі  діалогу, який відбувся 16 серпня 2018  року в актовій залі Шаргородської районної гімназії,  між представниками влади Шаргородщини  та керівниками і учителями закладів загальної середньої освіти, які навчатимуть учнів нової української школи в 2018-2019 році.
    Питання підготовки перших класів до нового навчального року озвучувала завідувач Шаргородського районного методичного кабінету Гуменюк Валентина Анатоліївна. Важливі акценти даного питання у своєму виступі озвучив і начальник відділу освіти Володимир Кутнік. 
     В семінарі взяв участь перший заступник голови районної державної адміністрації Щур Юрій Борисович, який під час  свого виступу окреслив та визначив головні завдання перед присутніми з питань підготовки навчальних закладів до нового 2018-2019 навчального року. Особливу увагу Юрій Борисович звернув на матеріальне та технічне оснащення перших класів, поділився враженнями від стану підготовки закладів, в яких вже побував.
    Згодом семінар з теоретичної частини перейшов у практичну. Педагогічні працівники мали можливість познайомитись з якістю проведеного ремонту класних кімнат для першокласників та їх обладнанням у  Шаргородській районній гімназії, Шаргородських ЗЗСО І-ІІІ ступенів №1 та №2, Буднянському НВК.  Під час екскурсії учителі обмінювались враженнями від побаченого, обговорювали варіанти покращення  змісту освітнього процесу, пропонували шляхи його вирішення. Вони переважно стосувалися фінансування галузі у напрямку оснащення навчальних аудиторій початкових класів інтерактивними засобами навчання, яких на даний час у школах недостатньо.  Учителі підтримали дії держави щодо виділення коштів освітньої субвенції на придбання матеріалів для успішної роботи НУШ та висловили сподівання на продовження цієї практики в майбутньому.


    16.08.2018 | Aдмін

    Вернутись назад