Освітні програми, що реалізуються в закладі

Освітні програми, що реалізуються в закладі

 

  НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-9 КЛАСІВ

  

 

НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ 10-11 КЛАСІВ

чинні з 1 вересня 2018 року

Українська мова Рівень стандарту

Українська мова Профільний рівень

Українська література Рівень стандарту

Українська література Профільний рівень

Історія України (Рівень стандарту). Історія: Україна і світ. Історія України: всесвітня історія.(інтегрований курс)

Історія України Профільний рівень

Громадянська освіта (інтегрований курс)

Економіка профільний рівень

Зарубіжна література Рівень стандарту

Зарубіжна література Профільний рівень

Захист Вітчизни Рівень стандарту

Захист Вітчизни Профільний рівень

Іноземні мови

Інформатика Профільний рівень

Інформатика Рівень стандарту

Математика Профільний рівень

Математика Рівень стандарту

Математика Поглиблений рівень

Мистецтво Профільний рівень

Мистецтво Рівень стандарту

Правознавство Профільний рівень

Природничі науки (4 проекти)

Технології Рівень стандарту

Технології Профільний рівень

Фізична культура Профільний рівень

Фізична культура Рівень стандарту

Хімія Рівень стандарту

Хімія Профільний рівень

Польська мова та література для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням польською мовою (рівень стандарту)

Фізика і Астрономія 10-11 (авторський колектив під керівництвом Ляшенка О. І.)

Фізика 10-11 (авторський колектив під керівництвом Локтєва В.М.)

Астрономія (авторський колектив під керівництвом Яцківа Я.Я.)

Біологія і екологія 10-11 Рівень стандарту

Біологія і екологія 10-11 Профільний рівень

Природничі науки 10-11 (авторський колектив І. Дьоміна, В. Задоянний С. Костик)

Природничі науки 10-11 (авторський колектив під керівництвом Ільченко В.Р.)

Природничі науки 10-11 (авторський колектив під керівництвом Засєкіної Т.М.)

Природничі науки 10-11 (авторський колектив Д.Шабанов. О. Козленко)

Географія 10-11 класи (Рівень стандарту)

Географія 10-11 класи (Профільний рівень)

 

НАСКРІЗНІ ЗМІСТОВІ ЛІНІЇ

Наскрізні лінії є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, навчальних предметів та предметних циклів; їх необхідно враховувати при формуванні шкільного середовища.

Наскрізні лінії є соціально значимими надпредметними темами, які допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях.

Мета наскрізних ліній – «сфокусувати» увагу й зусилля вчителів-предметників, класних керівників, зрештою, усього педагогічного колективу на досягненні життєво важливої для учня й суспільства мети, увиразнити ключові компетентності.

  1. Для наскрізної лінії «Екологічна безпека та сталий розвиток» – це формування в учнів соціальної активності, відповідальності й екологічної свідомості, у результаті яких вони дбайливо й відповідально ставитимуться до довкілля, усвідомлюючи важливіcть сталого розвитку для збереження довкілля й розвитку суспільства.
  2. Метою вивчення наскрізної лінії «Громадянська відповідальність» є формування відповідального члена громади й суспільства, який розуміє принципи й механізми його функціонування, а також важливість національної ініціативи. Ця наскрізна лінія освоюється через колективну діяльність – дослідницькі роботи, роботи в групі, проекти тощо, яка розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок.
  3. Завданням наскрізної лінії «Здоров'я і безпека» є становлення учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище.
  4. Вивчення наскрізної лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» забезпечить краще розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування тощо); сприятиме розвиткові лідерських ініціатив, здатності успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі.